Sneeuw + Black Veil Brides!

13 februari 2013 - Newcastle Upon Tyne, Verenigd Koninkrijk

Weer een halve week verder! Wat gaat dat snel. De afgelopen paar dagen zijn we op zoek gegaan naar een stage/werkplek, tot nu toe helaas onsuccesvol. Maar ik ga er van uit dat dit snel goed komt! Vandaag was het een extra spannende dag; het sneeuwt! En niet zo’n beetje ook! De wereld is hier helemaal wit. Leuk natuurlijk, maar niet als je naar buiten moet. Gelukkig had ik vandaag geen verplichtingen, dus dat zat wel goed!

Anders was het gister (12-02). Dat was de dag dat The Black Veil Brides in town waren! En natuurlijk moest en zou ik daar heen. Die kans laat ik niet aan mij voorbij gaan! Eerst rustig wakker geworden en klaargemaakt. Daarna zijn we samen de stad in gelopen. Natuurlijk even langs de venue; wat was het daar al druk! Zoveel mensen had ik niet verwacht. Ik heb snel geld gehaald en toen kon het wachten in de rij beginnen; 2 uur lang. Leuke en aardige mensen ontmoet! Gezellig staan praten en gelachen. De 2 uur waren zo om! Een half uur later dan gepland mochten we dan eindelijk naar binnen. Snel mijn jas en tas bij de garderobe gebracht en mijn plekje in de zaal gevonden. Na de 3 voorprogramma’s (Die opzich ook best leuk waren, maar ik kwam toch echt voor BVB) en 3 uur (!!) verder was het dan eindelijk zover; Black Veil Brides!  En wat waren ze goed! Helemaal top! Heb me zeer vermaakt, en het was zoals gewoonlijk veel te snel weer afgelopen. Volgende keer zeker weer!

Zeker een dag om niet te vergeten! Enige minpuntje; de rookmachine op het podium wou niet meer uit! De hele zaal blauw van de rook! Gelukkig hadden ze de nooduitgang-deuren open gezet voor een beetje frisse lucht. Gelukkig ging hij tegen het einde van de avond weer uit!

Nou, dat was het eigenlijk wel! Tot snel!

1. Pauline:
    14 februari 2013
    Hi Fleur, Leuk om iedereens reisverhalen te lezen. Fijn dat jullie zo snel een huisje hebben kunnen vinden! Wel knap dat jullie toch die kant op zijn gegaan zonder woning en werk. Had ik niet gedurfd.
    Heel veel plezier, en ik zal jullie beide bogs een beetje bij proberen te houden;)
    groetjes!