Werk!

30 maart 2013 - Newcastle Upon Tyne, Verenigd Koninkrijk

Het duurde even, maar uiteindelijk toch gelukt; Ik heb een stage adres! Ik werk in een Oxfam clothing shop in Jesmond, Newcastle. Op maandag, dinsdag en vrijdag, van 09.30 tot 17.30. Ik werk daar samen met veel andere leuke en gezellige mensen, en heb ontzettend veel lol elke keer. Mijn werk varieert van werken "on the shop floor", mensen helpen en de shop netjes houden tot werken "upstairs" waar ik door de gedoneerde kleren moet zoeken en het beste apart moet leggen om later te stomen en op te hangen voor verkoop!

Dat stomen gaat nog niet helemaal lekker; ik brand mezelf nog regelmatig! Dat ding is zo heet! Maar ik wordt steeds beter, en hopelijk gaat het straks zonder dat ik mijn vingers verbrand ..

Het kleren sorteren is ontzettend grappig. Je vind zo veel rare en oerlelijke kleren! Vaak loopt mijn "stage begeleider" met rare hoeden en vel-roze jassen door de winkel. Erg grappig om te zien wat mensen allemaal doneren, en dus ook ooit zelf hebben gekocht!

Verder vermaak ik mij nog prima! Lekker rondkijken, winkelen, en natuurlijk met school bezig .. Dat moet ook gebeuren ..

Dat was het weer voor vandaag!
Tot snel!

P.S - Oh ja! Na een zware (sneeuw) storm is onze schutting omgewaaid!! Helemaal plat. Helaas wonen wij op de hoek, naast een steeg, en blokte de schutting nu dus de hele steeg. Niemand kon er meer langs .. Oops! Ondertussen hij weer gemaakt en is de steeg weer vrij =)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade