School, verslagen en werk

13 maart 2013 - Newcastle Upon Tyne, Verenigd Koninkrijk

Hallo mensen!

En we zijn alweer bijna 3 weken verder! 3 weken die ik vooral heb doorgebracht met het werken aan de opgegeven opdrachten en verslagen. Daarnaast is George langs geweest, en is Chantal 22 geworden. We zijn met zijn 3'en naar de bioscoop geweest en daarna lekker uiteten (waar we 15 pond korting kregen omdat we 5 minuten langer op ons eten moesten wachten, beter!).

Verder heb ik een e-mail terug gekregen van de shopmanager van Oxfam, dat ik vrijdag kon langskomen! Ik de hele route uitgestippeld, helemaal in mijn hoofd, dacht ik .. Niet dus! Helemaal de verkeerde kant opgelopen, hopeloos Chantal opgebeld om te vragen waar ik heen moest. Uiteindelijk een half uur later dan gepland, en helemaal nat van de regen, toch nog aangekomen. Is er een probleem met de kassa en een bestelling en heeft hij dus geen tijd voor me! "Kom maandag maar terug" Ik helemaal weer naar huis gelopen en Maandag weer terug gegaan, dit keer wel via de goede (en veel kortere) route. Heeft hij een dokters afspraak!! Dus weer voor niks .. Gelukkig gister wel een gesprek gehad, en vandaag mijn eerste "proef" dag gehad. Super aardige mensen en leuk werk =). Vanaf vrijdag elke week op Maandag, Dinsdag en Vrijdag! Helemaal leuk =D.

Dat was het eigenlijk wel!

Tot snel!

1. Yvonne:
    14 maart 2013
    Hoi Fleur,
    De aanhouder wint - goed dat je door hebt gezet ondanks de regen en de doktersafspraak. Ik denk dat je daar een hele leuke tijd gaat hebben!
    groetjes, Yvonne